• Magyar
  • English
  • Deutsch

Adminisztratív szolgáltatások

Szeretne csak a valódi, nyereségtermelő tevékenységére koncentrálni? Meg szeretne szabadulni az adminisztrációs feladatok egy részétől? Esetleg Ön olyan befektető, aki az első lépéseket anélkül tenné meg, hogy azonnal irodát bérelne, és adminisztratív személyzetet venne fel? Erre is nyújtunk megoldást, irodánk leveszi az adminisztrációs terheket a válláról. Kérésére gondoskodunk a következő feladatokról:
 

  • Székhely biztosítása
  • Banki utalások előkészítése
  • Számlázás
  • Levelezés kezelése
  • Egyéb irodai szolgáltatások

 

Forduljon hozzánk bizalommal!

Friss a blogban

mi.png

 

Rólunk

 

Könyvelőirodánkat 2008-ban alapítottuk. A kezdetektől az volt a célunk, hogy a korábban neves irodáknál ill. multinacionális cégeknél szerzett tapasztalatainkat felhasználva ügyfeleinknek kiváló minőségű szolgáltatást nyújtsunk, a könyvelés mellett az adózásra és egyéb pénzügyi területekre is nagy hangsúlyt fektetve.

tovább